„Стаціонар“. Версія: 1.3.5
9 серпня 2013


1. Додано новий реєстр "Консультації пацієнтів". У цей реєстр вноситься інформація про консультації, що отримав пацієнт від спеціалістів під час знаходження у стаціонарі. Інформація про консультації вноситься на формі «Карта хворого, який вибув із стаціонару» в окремій закладці. У реєстрі за допомогою команд фільтрації можна вибрати різну інформацію про кількість консультацій проведених в ЛПУ.
2. Додано новий реєстр "Спеціалісти (обласні та інші)". У цей реєстр заноситься інформація про обласних та інших спеціалістів. Записи використовуються при внесенні даних про консультації пацієнтів.
3. До карти хворого додано реєстр "Карти новонароджених" що розміщено на окремій закладці. У цей реєстр вноситься інформація про народжених дітей під час знаходження у стаціонарі. По кожній картці новонародженого вказуються встановлені діагнози. Реєстр призначений для використання в пологових будинках і пологових відділеннях стаціонарів. За введеної до реєстру інформації про новонароджених формуються статистичні звіти за формою №21.
4. У хірургічних операціях додано можливість внести додаткову інформації що стосується абортів. При занесені операції "Аборт" необхідно додатково внести значення полів "Тиждень вагітності", "Першовагітна" та "Метод аборту".
5. Звіт «Розподіл операцій. По відділенням (план., екстр., до 17р.)» - виправлено підрахунок екстрених і планових хворих (тепер при підрахунку враховується поле «Госпіталізація (екстр., план.)» у карті стаціонарного хворого, а не «Екстрена хірургія» в операціях).
6. Добавлено формування по декільком закладам одночасно для наступних звітів: «Форма №016. Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду» (в режимі за період), «Міжформений контроль – Форми 007 і 066».
7. Введено нові режими формування звітів: «Підсумки по відділенням з розшифровкою за профілями ліжок» (формується по профілям ліжок з підсумками по відділенням) та «Підсумки по профілям ліжок з розшифровкою за відділеннями» (формується по відділенням з підсумками по профілям ліжок). Дані режими реалізовано для наступних звітів: «Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду», «Форма №016. Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду», «Показники роботи стаціонару», «Розширені показники роботи стаціонару». Завдяки новим режимам вилучено звіти «Показники по відділенням та профілям ліжок» та «Розширені показники по відділенням та профілям ліжок». Тепер всі перелічені звіти мають чотири режими формування:

  • «Формувати по відділенням». В звіті присутні лише відділення.
  • «Формувати по профілям ліжок». В звіті присутні лише профілі ліжок.
  • «Підсумки по відділенням з розшифровкою за профілями ліжок». Відображається відділення з підсумковими цифрами, а нижче профілі ліжок по ньому, дали наступне відділення і його профілі ліжок.
  • «Підсумки по профілям ліжок з розшифровкою за відділеннями». Відображається профіль ліжка з підсумковими цифрами, а нижче відділення по ньому, дали наступний профіль ліжка і його відділення.

8. Для звітів «Форма №016. Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду» (за період), «Показники роботи стаціонару» та «Розширені показники роботи стаціонару» виправлено формування. Раніше не збігались підсумкові цифри між режимами «Формувати по відділенням» та «Формувати по профілям ліжок», зокрема була розбіжність по хірургічній активності.
9. Звіт «Розширені показники роботи стаціонару» - змінено розрахунок середньої кількості ліжко-днів після операції.
10. Виправлено сортування у дереві діагнозів МКХ.
11. Реєстр «Профілі ліжок у відділеннях» – додана можливість налаштування способу розрахунку планових ліжко-днів. У вікні режиму на панелі інструментів додана кнопка «Налаштування планових ліжко-днів», по якій з’являється вікно у якому можна вибрати на основі якого з трьох полів (План ліжко-днів на місяць на 1 ліжко, План ліжко-днів на рік на 1 ліжко, План ліжко-днів на місяць по відділенню) проводити розрахунок інших двох, та які з цих полів пропускати при введенні. Також на панель інструментів додана кнопка «Перерахувати планові ліжко-дні», по якій відбувається перерахунок поточного рядка в таблиці «Кількість ліжок та планові ліжко-дні», згідно налаштуванням розрахунку.

Новини

МедСтат. Версія 2.6.12
13 грудня 2024

Оновлені довідники версії №99 від 13.12.2024 року

МедСтат. Версія 2.6.12
3 грудня 2024

Оновлені довідники версії №98 від 22.11.2024 року

Медичні кадри. Версія 4.4.9
3 грудня 2024

  1. Для тих випадків, коли при внесенні було невірно вказаний період за який надавалась відпустка, додали можливість його виправлення. У картці працівника, на закладці «Відпустки», додано у меню «Правка» пункт «Змінити період відпустки».
  2. Для того, щоб облегшити внесення змін про подовження діючої атестацій, у меню «Сервіс» головного вікна програми, додано пункт «Подовження атестації». Подовження атестації виконується всім працівникам, у яких термін дії закінчився до вказаної дати.
  3. Додано звіт, що відображає діючу, на вказану дату, атестацію працівників за посадами.
  4. Для тих, хто змінює файли шаблонів типових наказів (П-1, П-2, П-3 та П-4), додаючи текст або відповідний шрифт, додано можливість вказати шлях до ваших файлів («Налаштування програми»-«Шаблони наказів»).
  5. Внесені зміни до довідників «Територіальний центр комплектування» та «Місце підвищення кваліфікації».

Архів новин

Медична інформаційна система
МедІнфоСервіс


Основні функції медичної інформаційної системи (амбулаторія):
• реєстратура;
• медична карта амбулаторного хворого;
• візити;
• епізоди;
• ICPC-2;
• МКХ-10;
• форма 074/о;
• форма 039/о;
• eHealth: створення декларацій з пацієнтами, укладання договорів з НСЗУ;
• інтеграція ICPC-2 в загальний опис стану хворого;
• зв'язок діагноза ICPC-2 з МКХ10 діагнозом (в обох напрямках);
• Формування статистичних звітів;
• автоматизація ведення облікових форм;
• аналізи та дослідження;
• анамнези та скарги;
• державний реєстр лікарських засобів України;
• класифікатор медичних процедур та хірургічних операції;
• ведення реєстру пацієнтів;
• ведення реєстру інвалідів;
• ведення реєстру ветеранів війни;
• ведення реєстру учасників АТО;
далі »

Основні функції медичної інформаційної системи (стаціонар):
• медична карта стаціонарного хворого (форма 003/о);
• журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації (форма 001/о)
• палати;
• дані про пацієнта по формі 003/о з приймального відділення;
• запис лікаря приймального відділення;
• огляд лікуючим лікарем;
• результати обстежень;
• щоденник;
• листок огляду та консультацій спеціалістами (інтегровано з формою 028/о);
• переводи пацієнтів;
• діагнози;
• хірургічні операції (докладний опис операції проводиться в «Журналі запису оперативних втручань в стаціонарі» (форма 008/о));
• епікриз;
• патологоанатомічне обстеження;
• температурний листок (форма 004/о);
• листок лікарських призначень (форма 003-4/о);
• листки непрацездатності (інтегровано з формою 036/о);
• виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма 027/о);
• МКХ-10;
• аналізи та дослідження;
• анамнези та скарги;
• державний реєстр лікарських засобів України;
• класифікатор медичних процедур та хірургічних операції;
• ведення реєстру пацієнтів;
• автоматизація обліку «Форми 066/о»;
• автоматизація обліку «Форми 007/о»;
• формування статистичних звітів форми 20;
• формування аналітичних звітів діяльності стаціонару;
далі »


"Медичні кадри" - розширені версії



Розширена версія з функціями: формування стандартних наказів і ведення стажу


Накази
П-5. Табель обліку робочого часу
Графік роботи
Розрахунок стажу
Звіт з непрацездатності
Списки з кваліфікації
віт про прийнятих працівників
Графік відпусток


Розширена версія з функціями: ведення оплати праці і розрахунок тарифікаційного списку


Оплата праці
Розрахунок стажу
Звіт з непрацездатності
Списки з кваліфікації


Опис додаткових можливостей


"Накази": дозволяє в автоматизованому режимі формувати основні види наказів з кадрового діловодства: з особового складу (прийом на роботу, звільнення, переведення) та кадрові накази, щодо відпусток, направлення на курси підвищення кваліфікації та інше, які потребують інших термінів зберігання зазначених наказів.
Інструкція користувача

"Форма П-5. Табель обліку робочого часу": формує табель обліку використання робочого часу з урахуванням вихідних та святкових днів з переносами, відпусток, лікарняних, відряджень та інш.
Інструкція користувача

"Графік роботи": реєстр, що використовується для планування режимів роботи працівників, наприклад перша, друга зміни; дозволяє встановлювати початок і кінець робочого дня, вихідні та добові чергування; все це з урахуванням відпусток та непрацездатності (лікарняні, відрядження та інш.); також існує можливість на основі даного реєстру автоматичного формування форми П-5 (табель обліку використання робочого часу), як для окремого підрозділу, так і для медичної установи в цілому.
Інструкція користувача

"Графік відпусток": реєстр, що призначений для планування відпусток. Графік створюється на один рік і його можна формувати як для окремого підрозділу так і для медичного закладу вцілому. Створені графіки дозволяється переглядати, редагувати, друкувати та вилучати. Також існує можливість на основі даного реєстру автоматичного формування звітів по запланованим відпускам.
Інструкція користувача

"Оплата праці": дозволяє вводити і зберігати у базі даних для кожного працівника всі види оплати праці:
 - посадові оклади, підвищення, доплати, надбавки;
 - при зміні розміру мінімальної заробітної плати автоматично перераховувати всі види оплат;
 - в автоматичному режимі на визначену дату формувати звіт – «Тарифікаційний список»;
 - в автоматичному режимі формувати штатний розпис с розрахунком фонду оплати праці.
Інструкція користувача

"Розрахунок стажу": дозволяє обраховувати різні види стажу, для кожного працівника формувати таблицю видів стажу, на підставі даних з закладки ”Трудова книжка“ виконувати розрахунок всіх видів стажу працівника на будь-яку дату, формувати різні види звітів по обліку стажу.
Інструкція користувача

"Звіт з непрацездатності": підраховує кількість днів по різним видам відсутності працівника на робочому місті: лікарняні, відрядження та інш.
Інструкція користувача

"Списки з кваліфікації": оперативний звіт, який відображає перелік працівників та відомості про кваліфікацію.
Інструкція користувача

"Форма №5-ПН. Звіт про прийнятих працівників": Для подачі до виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття відомостей про прийняття на роботу працівників.
Інструкція користувача