Офіс


Наталя Павлівна
admin.infomed@ukr.net
(095) 800-19-96
(0472) 50-60-51
18001, м. Черкаси, вул. Б.Вишневецького 34, а/с 85
Реєстрація програм, видача ключів.
Документи на отримання програм.


Супровід та технічна підтримка


Тетяна Бурбa
Медичні кадри,
Поліклініка та Стаціонар

Кocтянтин Гуcаченкo
МІС МедІнфоСервіс,
Медстат

Новини

МедСтат. Версія 2.6.3
14 березня 2019

Актуалізовано форми 17, 19 та 20 у відповідності з наказом МОЗ №1802 від 04.10.2018 р. "Про затвердження Змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 10 липня 2007 року № 378". Оновлення довідників містить багато змін в структурі таблиць. Перед оновленням довідників обов’язково зробіть резервування бази даних. Також треба зайти у режим Сервіс - Створення, очистка та видалення таблиць, та видалити наступні таблиці: F201101, F201105, F201106, F201107, F202100, F202512, F202600, F202701, F202702, F202703, F202800, F203224, F203225, F203300, F203501, F204100, F204101, F204113, F204114, F204115, F204123.

  1. Внесено зміни у довідники форм, таблиць, рядків, стовпців, горизонтального, вертикального, міжтабличного та міжформового контролів, алгоритмів розрахунку та опису вихідних форм.
  2. Всі зміни в довідника детально описано у файлі zminy-v-dovidnykah-vid-14.03.19.xls. Оновлення довідників виконується за допомогою файлу -  systable-update-14.03.19.7z. Всі файли оновлень та інструкції можна загрузити з нашого сайту - www.infomed.ck.ua.
  3. Міжрічний контроль:
    • Додано новий міжрічний контроль. Коли поля мін.результат та макс.результат рівні нулю, видається помилка при рівності чисельника та знаменника;
    • Всі міжрічні контролі де не використовується поділ, виконуються коли знаменник дорівнює нулю;
    • Для таблиці, якій належить контроль, більше не перевіряється наявність інформації в поточному та минулому роках. 
  4. Алгоритми контролів:
    • Додана можливість посилатись на розріз, який менше на одиницю за той, який зараз перевіряється. Наприклад – PF470100RP[1(1)] – посилається на перший рядок, першу графу таблиці F470100, минулого року та розріз менше на одиницю за той, що зараз перевіряється;
    • В усі довідники контролів додано поле Коментар. Якщо це поле заповнено, то в протокол контролю виводиться його зміст, коли по даному контролю видається помилка. 
  5. Довідник ЛПЗ: додано поля – Підпорядкування, Рівні надання медичної допомоги, Форма власності, Примітка.

Медичні кадри. Версія 4.0.5
7 березня 2019

  1. Зміни в "Універсальному звіті":
    • нова вкладка "Ліцензії закладу";
    • "Медичний заклад": добавлено "Публічна назва", "Фактична адреса закладу" та "Організаційно-правова форма";
    • "Додаткові відомості": добавлено "Дані для форми П2" та "Електронну пошту";
    • "Освіта": добавлено поле "Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти";
    • "Військовий облік": добавлено "Військкомат за місцем фактичного проживання";
    • "Кваліфікація": добавлено поле "Рівень підготовки";
  2. Зміни у довіднику «Посади»:
    • додано посади "медичний директор", "інструктор з надання догоспітальної допомоги", "парамедик", "екстрений медичний технік", "інструктор з надання першої допомоги", "ерготерапевт", "фізичний терапевт", "лікар фізичної та реабілітаційної медицини", "асистент ерготерапевта", "асистент фізичного терапевта";
    • виправлено код КП посади "помічник керівника";
    • відновлено посаду "фахівець з публічних закупівель".

Медичні кадри. Версія 4.0.4
25 січня 2019

  1. Зміни у довіднику «Посади»:
    • додано посади «бухгалтер (з дипломом магістра)», «оператор поста централізації», «реєстратор»;
    • згідно з класифікатором виправлено посаду «фахівець з публічних закупівель» на «фахівець з державних закупівель».
  2. Зміни у довіднику «Навчальний заклад: інститут, училище та ін.»:
    • додано сучасну назву «Житомирський медичний інститут».
  3. Виправлено корегування бази у мережевій версії програми;
  4. Виправлено звільнення тимчасово відсутнього працівника, на місце якого прийнято інших працівників, у мережевій версії;
  5. Додано відображення інформації про шлях до бази даних.

 

Архів новин

МІС МедІнфоСервіс
(Поліклініка та Стаціонар)


Основні функції МІС в комплектації Поліклініка:
• реєстратура;
• медична карта амбулаторного хворого;
• візити;
• епізоди;
• ICPC-2;
• МКХ-10;
• форма 074/о;
• форма 039/о;
• eHealth: створення декларацій з пацієнтами, укладання договорів з НСЗУ;
• інтеграція ICPC-2 в загальний опис стану хворого;
• зв'язок діагноза ICPC-2 з МКХ10 діагнозом (в обох напрямках);
• Формування статистичних звітів;
• автоматизація ведення облікових форм;
• аналізи та дослідження;
• анамнези та скарги;
• державний реєстр лікарських засобів України;
• класифікатор медичних процедур та хірургічних операції;
• ведення реєстру пацієнтів;
• ведення реєстру інвалідів;
• ведення реєстру ветеранів війни;
• ведення реєстру учасників АТО;
далі »

Основні функції МІС в комплектації Стаціонар:
• медична карта стаціонарного хворого (форма 003/о);
• журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації (форма 001/о)
• палати;
• дані про пацієнта по формі 003/о з приймального відділення;
• запис лікаря приймального відділення;
• огляд лікуючим лікарем;
• результати обстежень;
• щоденник;
• листок огляду та консультацій спеціалістами (інтегровано з формою 028/о);
• переводи пацієнтів;
• діагнози;
• хірургічні операції (докладний опис операції проводиться в «Журналі запису оперативних втручань в стаціонарі» (форма 008/о));
• епікриз;
• патологоанатомічне обстеження;
• температурний листок (форма 004/о);
• листок лікарських призначень (форма 003-4/о);
• листки непрацездатності (інтегровано з формою 036/о);
• виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма 027/о);
• МКХ-10;
• аналізи та дослідження;
• анамнези та скарги;
• державний реєстр лікарських засобів України;
• класифікатор медичних процедур та хірургічних операції;
• ведення реєстру пацієнтів;
• автоматизація обліку «Форми 066/о»;
• автоматизація обліку «Форми 007/о»;
• формування статистичних звітів форми 20;
• формування аналітичних звітів діяльності стаціонару;
далі »


"Медичні кадри" - розширені версії



Розширена версія з функціями: формування стандартних наказів і ведення стажу


Накази
П-5. Табель обліку робочого часу
Графік роботи
Розрахунок стажу
Звіт з непрацездатності
Списки з кваліфікації
віт про прийнятих працівників
Графік відпусток


Розширена версія з функціями: ведення оплати праці і розрахунок тарифікаційного списку


Оплата праці
Розрахунок стажу
Звіт з непрацездатності
Списки з кваліфікації


Опис додаткових можливостей


"Накази": дозволяє в автоматизованому режимі формувати основні види наказів з кадрового діловодства: з особового складу (прийом на роботу, звільнення, переведення) та кадрові накази, щодо відпусток, направлення на курси підвищення кваліфікації та інше, які потребують інших термінів зберігання зазначених наказів.
Інструкція користувача

"Форма П-5. Табель обліку робочого часу": формує табель обліку використання робочого часу з урахуванням вихідних та святкових днів з переносами, відпусток, лікарняних, відряджень та інш.
Інструкція користувача

"Графік роботи": реєстр, що використовується для планування режимів роботи працівників, наприклад перша, друга зміни; дозволяє встановлювати початок і кінець робочого дня, вихідні та добові чергування; все це з урахуванням відпусток та непрацездатності (лікарняні, відрядження та інш.); також існує можливість на основі даного реєстру автоматичного формування форми П-5 (табель обліку використання робочого часу), як для окремого підрозділу, так і для медичної установи в цілому.
Інструкція користувача

"Графік відпусток": реєстр, що призначений для планування відпусток. Графік створюється на один рік і його можна формувати як для окремого підрозділу так і для медичного закладу вцілому. Створені графіки дозволяється переглядати, редагувати, друкувати та вилучати. Також існує можливість на основі даного реєстру автоматичного формування звітів по запланованим відпускам.
Інструкція користувача

"Оплата праці": дозволяє вводити і зберігати у базі даних для кожного працівника всі види оплати праці:
 - посадові оклади, підвищення, доплати, надбавки;
 - при зміні розміру мінімальної заробітної плати автоматично перераховувати всі види оплат;
 - в автоматичному режимі на визначену дату формувати звіт – «Тарифікаційний список»;
 - в автоматичному режимі формувати штатний розпис с розрахунком фонду оплати праці.
Інструкція користувача

"Розрахунок стажу": дозволяє обраховувати різні види стажу, для кожного працівника формувати таблицю видів стажу, на підставі даних з закладки ”Трудова книжка“ виконувати розрахунок всіх видів стажу працівника на будь-яку дату, формувати різні види звітів по обліку стажу.
Інструкція користувача

"Звіт з непрацездатності": підраховує кількість днів по різним видам відсутності працівника на робочому місті: лікарняні, відрядження та інш.
Інструкція користувача

"Списки з кваліфікації": оперативний звіт, який відображає перелік працівників та відомості про кваліфікацію.
Інструкція користувача

"Форма №5-ПН. Звіт про прийнятих працівників": Для подачі до виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття відомостей про прийняття на роботу працівників.
Інструкція користувача